Bedankt voor het vertrouwen in Hollander BV!

Hollander BV streeft ernaar om u zo goed mogelijk te informeren. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen hier voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag hier niet bij ? Stel dan uw vraag in de  invulformulier onderaan de pagina.

LET OP ! Whatsapp is alleen nog maar bedoeld om u te voorzien van een Notificatie! Uw berichten worden dus niet beantwoord!

 

“Ik wil me aanmelden als nieuwe klant”

Bedankt voor het vertrouwen in Hollander BV! Wij vragen u het invulformulier onderaan de pagina zo volledig mogelijk in te vullen. Wij zullen u per email een prijs en uitleg doorsturen.

“Extra dienst aanvragen”

Hollander BV doet meer dan u denkt! Neem daarom een kijkje in ons uitgebreid menu (rechts bovenin). Heeft u een vraag over een van deze aangeboden diensten of weet u al waar u naar opzoek bent vul dan de invulformulier onderaan de pagina zo volledig mogelijk in.

“Whatsapp Notificatie” 

U kunt ervoor kiezen om een melding te ontvangen via Whatsapp. Wij zullen de avond voordat wij komen een berichtje sturen. Wij geven u hiermee de gelegenheid om horren te verwijderen, rolluiken te openen en/of eventueel de poort van het slot af te halen. Wilt u graag gebruik maken van deze service? App dan ‘MELDING AAN” naar +31 6 22 89 86 07 met uw adres gegevens. Om er voor te zorgen dat u correct uw melding ontvangt is het van belang dat u het telefoonnummer goed opslaat als contactpersoon. Doet u dit niet dan wordt de melding wel verstuurd maar niet door u ontvangen.

“Ik ontvang geen notificatie”

 Het kan zijn dat u zichzelf wel heeft aangemeld maar geen melding ontvangt. Hiervoor kunnen 2 oorzaken zijn:

1.”Het is bij ons niet goed doorgekomen” Stuur ons een mail of stuur nogmaals “MELDING AAN” naar +31 6 22 89 86 07

2.”U heeft ons Whatsapp nummer niet correct opgeslagen” Controleer goed of u het Whatsapp nummer van Hollander BV heeft opgeslagen als contactpersoon.

“Mijn rolluiken waren nog gesloten”  

Wanneer uw rolluiken nog gesloten zijn hebben de glazenwassers de opdracht om de buitenzijde van rolluik mee te borstelen. Wij geven dus geen kortingen indien deze zijn gesloten zijn. Als u graag wilt weten wanneer wij komen vraag ik u naar beneden te scrollen en het stukje “Whatsapp Notificatie”  te lezen.

“Wij zijn op vakantie”

Natuurlijk kan het voorkomen dat u op vakantie bent en niet in staat bent om de rolluiken/horren te openen/verwijderen of om ons toegang te verlenen naar de tuin. In dit geval reageert u ” Op vakantie ” op de melding die u van ons ontvangt. Let op! Ons systeem houdt bij welke woningen vaker gebruik maken van eenmalig overslaan. In dit geval hanteren wij een dubbel tarief bij de eerst volgende wasbeurt. En in sommige gevallen kan dit betekenen tot verwijdering uit onze klantenbestand.

“Ons huis wordt geschilderd”

Op advies van Hollander BV en de schilders is het verstandig om aan te geven wanneer uw woning wordt geschilderd. Indien u dit niet doet kan er schade ontstaan door onze werkzaamheden, de verantwoording ligt bij u als eigenaar van de woning. Hollander BV stelt zichzelf dan ook niet aansprakelijk. Om aan te geven dat uw woning geschilderd wordt kunt u ons natuurlijk mailen, bellen of u reageert ” Schilder ” op de melding die u van ons ontvangt. Let op! Ons systeem houdt bij welke woningen vaker gebruik maken van eenmalig overslaan. In dit geval hanteren wij een dubbel tarief bij de eerst volgende wasbeurt. En in sommige gevallen kan dit betekenen tot verwijdering uit onze klantenbestand.

“Ik heb een vraag over een rekening”

Heeft u een vraag over een rekening? Vul de invulformulier onderaan de pagina zo volledig mogelijk in.

“Frequentie”

Hollander BV streeft ernaar om elke 6 weken of elke 12 weken (3 maanden) zijn diensten uit te voeren. Helaas door overmacht en met name weersomstandigheden is dit niet altijd mogelijk. Het kan dus zo zijn dat wij besluiten om een week eerder of een week later te komen. Over een heel jaar gezien zullen wij afhankelijk van de gekozen frequentie 5 / 9 keer per jaar langs komen om bij u thuis de ramen te lappen.

“Weersomstandigheden”

De kans is aanwezig dat wij werkzaam zijn tijdens of vlak voor regenbuien en/of andere weersomstandigheden. Helaas kunnen wij niks veranderen aan de weersomstandigheden en ook wij komen liever met mooi weer.  Maar helaas is dit niet mogelijk met het klimaat in Nederland. Wij zijn er voor u om onderhoud te plegen aan uw woning en daarom vragen wij u dan ook begrip voor onze mannen die door weer en wind gaan om dit voor u uit te voeren. Let op! Wilt u toch geen gebruik maken van onze diensten door bepaalde weersomstandigheden houdt dan rekening met minstens dubbel tarief eerst volgende wasbeurt. Weigert u vaker gebruik te willen maken van onze diensten door bepaalde weersomstandigheden dan zijn wij helaas genoodzaakt u te verwijderen uit onze klantenbestand

“Opmerking / Klacht”

Voor een opmerking of een klacht kunt u ons altijd per mail of telefonisch bereiken. Zijn de mannen iets vergeten of is het resultaat niet naar verwachting geef ons a.u.b. zo snel en duidelijk mogelijk door wat de klacht is en waar deze zich bevindt. Zo kunnen wij de glazenwassers informeren en in sommige gevallen een extra notitie toevoegen op de werklijsten. Houdt er rekening mee als u de klacht per Whatsapp stuurt deze niet wordt beantwoord.

“Ik ga verhuizen / Ik wil me afmelden”

Bij Hollander BV zit u niet vast aan een contract maar aangeven dat u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten of een verhuizing doorgeven is wel zo netjes. In sommige gevallen kunnen wij ook mee verhuizen. Neem contact met ons op om erachter te komen of wij ook actief zijn op uw nieuwe adres.